A causa de l'avanç de les tecnologies de la informació, som testimonis d'una gran quantitat de dades a punt der ser analitzats i així convertir-se en informació important per a la intel·ligència de negoci. Aquest avenç es refereix no només al volum de dades, sinó també a la velocitat, complexitat i varietat dels tipus d'informació disponible. Per tant, els models tradicionals de data warehouse i solucions analítiques, desenvolupades per oferir suport a aquest món d'informacions, troben un nou desafiament relacionat, sobretot, a la manipulació d'aquest contingut, acompanyat de tota aquesta complexitat i dinamisme: és aquí on sorgeix el concepte de Big Data.
Llavors, com a conlusió, podem dir que no existeix privacitat alguna. Ja que empreses i multinacionals tenen emmagatzemada tota la nostra informació, per molt personal que sigui.
El bigdata pot ser una eina que utilitzen els seus creadors (aprofitant la utilització de les noves tecnologies) per a l'anàlisi de les fonts d'informació que estan disponibles avui, portant amb si coneixement, noves perspectives i oportunitats per vèncer en un mercat cada vegada més competitiu.